00:00
00:00
View Profile FuzionTech

81 audio Reviews with Responses

All 203 Reviews

I'll enter this remix contest. this is gonna be interesting.

edit: when will this contest end?

edit 2: ok. I might rush it and upload it tomorrow since my schedule is very tight.

edit 3: I finally have more time and I might redo the whole remix

TrickshotMusic responds:

2 weeks :) I’ll keep y’all updated

did I hear a line from Kurzgesagt – In a Nutshell?

Demonicity responds:

yes you did

all it needs now is the super saws on the drop to make it a bit more on the melodic dub

AlienNinjaGD responds:

wdym
thanks btw

a new dubstep sub genre?

IVIVARELUS-GD responds:

Yeaaaa kinda uwu

I had to check out that cover. at least this aint a clickbait since it is good. (the first drop reminds me a bit of K?D)

Another-Time responds:

The cover is sans default dancin

nice

JNGMusicOfficial responds:

So-So Ouo

bpm?

DJ-LuigiSound2 responds:

140bpm
Key: F

a melodic riddim with more melody rather than riddim

TrickshotMusic responds:

remove melody and you have riddim, its a strange genre

the 4th reminds me of an electro music.
4:41 is bouncy. my fav is the last part.

X3LL3N responds:

4th one is nearly finished since december lol. It's my Crisis vip :)

Im actually looking forward to this remix

X3LL3N responds:

Wanted to make growls and stuff but I'm too bad at that lol
Don't worry, it'll come out soon
I'm at 1:30 now x)

insert quote

@NGFuze @FuzionTech

Age 16

IDK

try and find me

Joined on 2/6/18

Level:
13
Exp Points:
1,801 / 1,880
Exp Rank:
26,380
Vote Power:
5.53 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
367,265
Blams:
0
Saves:
1
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
57